אודות מקימי

הסיפור של מקימי

העמותה הוקמה בשנת 2010 על ידי ישראל ליבמן. את הכח והרעיון להקמת העמותה שאב מסיפור חייו הקשה – בשנת 1994 חלה בסרטן והחלים לאחר מאבק ממושך בן שלוש שנים. לאחר החלמתו, נרצח אחיו, שניאור-שלמה ליבמן, בפיגוע ביצהר. בשנת 2005 נפטר אביו של ישראל, הרב מנחם ליבמן, מאותה המחלה ממנה סבל הוא עצמו. לאחר מות אביו החליט ישראל לתעל את סיפור חייו למטרת סיוע לזולת והחל לעסוק בחסד. לאחר 5 שנים שהכיר מקרוב את סיפורן הכואב של משפחות רבות שלא היה להם את הכלים  והיכולת לנהל את כלכלת הבית בצורה נכונה, ושקעו בסחרור של חובות. ישראל החליט שלא לעמוד מנגד, ובאלול תש”ע (אוגוסט 2010) הקים את עמותת “מקימי”.
ובעשור האחרון אלפי משפחות עברו תחת ידו הנאמנה של ישראל במקימי ממצב של משבר וחולשה לחוסן כלכלי ואיזון.

עמותת מקימי - כלכלה נבונה - פגישה עם הרב עמר ומנהלי מקימי

החזון שלנו

החזון שלנו הוא לסייע לכל משפחה הנמצאת במצוקה כלכלית כלשהי, לעמוד על הרגליים ולהשיג חוסן כלכלי לאורך זמן. אנו שואפים להשתלב כבר בשלב המניעה, להפיץ את הידע וליצור מציאות בה משפחות וזוגות צעירים יקבלו כלים להתנהלות כלכלית נבונה וידעו רק שפע ושלווה.
במקימי אנו מציעים הזדמנות מיוחדת ויוצאת דופן להוביל לשינוי אמיתי ולחוסן כלכלי למשפחות רבות. אין מדובר בעוד סיוע זמני למשפחה, אלא בטיפול שורש ובהענקת כלים לתכנון פיננסי נכון, שיביאו לשפע ורווחה בטווח הארוך.
כשמטפלים היטב בשורש – אפשר ליהנות מהפירות! 

הייחודיות שלנו

טיפול בכל פניה.
ללא תנאי סף.

ליווי משפחות באמצעות אנשי מקצוע מומחים בלבד.

סיוע ע”י מענק או הלוואה – בהתאם לצורך, מותנה בתוכנית ליווי שיקומית לטווח הארוך.

פגישות ייעוץ – במשרדי העמותה בלבד ולא בבית המשפחה כמנוף ללקיחת אחריות.

שירותי העמותה

מניעה

ייעוץ והכנת תוכנית כלכלית להתנהלות עתידית על מנת להימנע ממצוקות ומשברים.

תמיכה וסיוע בטווח הקצר

סיוע בהסדרת חובות, איחוד הלוואות, מימוש זכויות ומענקים כספיים.

תמיכה וסיוע בטווח הארוך

הכנה והטמעת תוכנית הבראה לאיזון הפיננסי של משק הבית.

ייעוץ ומידע

מרכז למתן מידע, טיפים, וייעוץ פיננסי שוטף פרונטאלי וטלפוני.

סדנאות וחוגי בית

הנחלת ידע כלכלי, טיפים ועצות באווירה טובה ומרתקת לקבוצות.

עקרונות העמותה

עמותת מקימי מאמינה ביכולת של כל משפחה ומשפחה לנהל באופן נכון ובריא את משק הבית בכוחות עצמה. העמותה רואה באחריות העצמית ערך עליון ושמה את הדגש על השתתפות המשפחה בדרך להבראה כלכלית. בכלל עקרון זה יש למשפחה את החובה (והזכות) לנהל את התקציב שלה באופן מסודר, לנהל סדרי עדיפויות נכונים ולא להשתמש בכספים שאין לה. לדוגמא- משפחה ששקועה בחובות תודרך באופן כזה שיש להימנע מהלוואות ומתשלומים, ולצמצם את השימוש בכרטיס האשראי. עקרונות אלו מועברים באמצעות ידע וניסיון פיננסי רב, ומתן כלים ואופני פעולה שונים, ליצירת שינוי אמיתי.
את העמותה מובילים אנשי מקצוע מומחים אשר מתווים את אופן הפעולה, תומכים ומטמיעים את תוכנית ההבראה בקרב המשפחה.
העמותה מתמקדת בפן הכלכלי-משפחתי, אך משתפת פעולה עם גורמים מקצועיים נוספים, הדרושים למתן פתרון מקיף וכולל למשפחה. בתחומים נוספים העמותה מסתייעת גם במתנדבים אשר תורמים לעמותה ולמשפחות בהתאם לכישוריהם.

הסנדלר אינו יחף
כעמותה שמטרתה להביא להתייעלות פיננסית בקרב הציבור, אנו בוודאי דואגים בראש ובראשונה ליעילות פיננסית מרבית של העמותה עצמה. פעולות כגון בניית תשתית מקצועית, וקיום מפגשים רק במשרדי העמותה הם רק חלק מההתנהלות החסכונית שנועדה למקסם את השינוי שתרומתכם יכולה להביא.

מקימי במספרים

9000
פניות סיוע בשנה
1
סניפים ברחבי הארץ
40000
פגישות שיקום וליווי
300000
תורמים תרמו לפעילות